ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ Κου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΛΕΞΗ

 
ΛΌΓΩ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ

Καλημέρα σε όλους τους φίλους μου, που με εκτιμάνε αλλά και και σε όσους για τους δικούς τους λόγους έχουν πρόβλημα μαζί μου. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με κανένα παρά μόνο με τους προδότες του Έθνους μου. Σήμερα έχω τα γενέθλια μου. Η Ε.ΣΥ. Αγ. Νικολάου της οποίας είμαι ενεργό μέλος, έκανε την πρώτη δημόσια ανακοίνωση με Δελτίο Τύπου που εξέδωσε. Θέλω να απευθύνω ένα προσωπικό κάλεσμα σε όλους όσους νοιώθουν θυμό και αγανάκτηση και βλέπουν ότι η Ένωση των Ελλήνων είναι μονόδρομος για την επανασύσταση του Ελληνικού Έθνους, που μας το κομμάτιασαν μετά την.δολοφονία του Καποδίστρια. Να σταματήσουν να φοβούνται, να σταματήσουν να σκέφτονται ότι θα εκτεθούν, να αφήσουν τα συναισθήματα και αποκτώντας συναισθηματική νοημοσύνη, να σπάσουν τα δεσμά που μέχρι τώρα τους κρατούσαν. Το να κάθεσαι στη γωνία και να παρακολουθείς το έργο της γενοκτονίας σου είναι δειλία. Το να φοβάσαι τι θα πει ο φίλος, ο γείτονας που σου διόρισε το παιδί και τη γυναίκα σε κάποια θέση είναι σκλαβιά, το να βλέπεις την προδοσία που γίνεται στην πατρίδα σου και να μένεις ανενεργός είναι συμμετοχή στο έγκλημα. Σπάσε τα δεσμά της κομματικής σου εξάρτησης, Σπάσε τα δεσμά της συναισθηματικής σου φυλακής, έλα μαζί μας, κάθε μέρα γινόμαστε και πιο πολλοί. Ξέροντας ότι, το θηρίο του σιωνισμού με τα πλοκάμια του, θα μας χλευάζει, θα μας λοιδορεί, θα μας συκοφαντεί, θα μας βάζει εμπόδια, θα μας πολεμάει με νύχια και με δόντια, εμείς όλοι οι Έλληνες σε όλη τη γη, θα το νικήσουμε , γιατί έφτασε η ώρα. Προϋπόθεση όμως είναι να γίνουμε μια γροθιά, για να έχουμε δύναμη σφαίρας πυρός , να ενωθούμε κάτω από την ομπρέλα του Έθνους, χωρίς κόμμα, δόγμα, χρώμα. Είμαστε νικητές γιατί οι νικητές ποτέ δεν τα παρατούν και όσοι τα παρατούν ποτέ δεν είναι νικητές. Σας περιμένω λοιπόν. Το έθνος των Ελλήνων έχει θέση για όλους όσοι αισθάνονται Έλληνες και δέχονται τις αρχές τις αξίες το Πρωτόκολο των Ελλήνων και το καταστατικό της άμεσης Δημοκρατίας για την διοίκηση του. Δύναμη φως. Γιώργος Αλέξης 5-3-2016 (George21)